Riksfinalen av NOOmaraton 2016

Utanför Filmhuset // Hos min kusin

Hej alla! Min lördag nere i Stockholm var helbra. Grymt trött efter en Ivy-vaknade-mitt-i-natten-natt följt av en natt på en södergående buss, men glad ändå.

Riksfinalen av NOOmaraton 2016 ägde rum på Filmhuset / Svenska Filminstitutet och det var sååå många bra filmer som var med och tävlade om det slutliga priset. 31 totalt. Beslutsångesten då vi skulle rösta fram vilken film som skulle få publikens pris alltså. Ville rösta på minst 10.
Som jag sagt både här och där vann vi inte i någon kategori (vinnare, publikens val samt två hederspriser), och det var inget jag räknat med heller. Mitt pris var att få komma till Stockholm och se vår film på bioduk inför publik. Det var coolt. Fett najs. 10/10 wanna try again.

Tog nattåget hem igen samma kväll eftersom jag jobbade dagen efter (igår, söndag), men innan det hann vi med ett besök hos min kusin och hans pojkvän. Vi hade lördagsmys. Såg våra NOOmaraton-favoriter och ett avsnitt av Mordet starring Gustav (kusinens pojkvän). Helbra.



▾ Daniella 🌙 säger:

Fett ändå att få åka dit ju! ⭐️

Svar: I know right, tyckte det var jättekul :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-10-13 ✖ 14:55:36
http://vapenbroder.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback