Twenty Øne Unicorns

 
Long time no DIY-phonecases. Har varit trött på alla mina gamla skal sålänge nu, så det var på tiden. Pimpade mitt gamla misslyckade ormskinnsmönstrade och bytte ut Panda-klistermärket mot ett blingigt |-/.

Ikväll åker jag och brorsan ner till Arkham Asylum höll jag på att skriva. Och nu skrev jag det också, LOL. Men menar såklart Arlanda. FÖR IMORGONBITTI ÅKER VI TILL BELGIEN. TAGGA TWENTY ØNE PILØTS! Konserten är imorgonkväll och jag har inte bara förberett med deras logga på mitt mobilskal, utan även på naglarna. AHHHHHHHHHHH! Är lite nojig över att något ska gå fel meeeeeeeen egentligen tror jag inte det OMG TAGGA.



▾ Ida D säger:

Åhå Belgien! Där ska en äta pommes säger Alex kollega, de är tydligen supergoda där, haha.
Hoppas ni får en grym konsert!

Svar: Ja! Vi var på ett par Friterie / Fritorium (vet inte riktigt vad de heter, kanske olika eftersom de pratar två olika språk i Bryssel) och provade flera olika friterade saker ^^ Konserten var super!!!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-11-15 ✖ 17:37:55
http://idreaido.blogg.se/
▾ Sarah säger:

fina sakal =)

2016-11-27 ✖ 19:09:44
http://klarahs.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback