Min första bebis

TV: 20 maj då vi precis hämtat honom. TH: dagen efter. Lillplutt.
 
Nu är det hela tre år sedan Jamie flyttade in hos oss. Han kommer alltid att vara min första bebis. Min lurviga, fina pojke ♥

Jag började fundera en dag, på varför vi valde just en ragdoll. Var vi shallow or just, what? Sen kom jag på att det var för att Kim ville ha en hund. Han har tjatat om hundar sedan vi blev tillsammans, and I'm just like... Nah. Jag vill inte ha en hund. Jätteinte. Jag gillar hundar ibland, men om Kim skulle skaffa en hund skulle jag behöva gilla hundar varje dag. I just don't ork.
Jag däremot, har velat ha en katt sedan jag var liten. Cats are love! Men jag fick ingen katt. Buhu. Och till min stora besvikelse sa Kim, när vi blev tillsammans, att han hatade katter, och katter hatade honom. I was like, we can't be friends anymore.
Men en dag satt vi hos en kompis och tittade på Cats 101 på YouTube. IDEK why. Men de beskrev Ragdolls som awesome och hundiga, och vi ba FUCK YES! Och efter att ha umgåtts med Twiggys katt Sid en helg blev Kim konverterad till kattmänniska. Och jag ba FUCK YES! Sedan hittade vi Jamie och vi ba awww, kom hem till oss och bli älskad. Sedan levde vi lyckliga i alla våra dagar.

Mjau



▾ Bunny Therése säger:

Vilken fin saga och söt kisekatt! :D

Svar: :D
Ida ☯ the sky under the sea

2016-05-23 ✖ 13:51:54
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Mirano säger:

Naaw, vilken fin saga! ^^
Och fin katt såklart! :D

Svar: Bästa sagan! :D
Ida ☯ the sky under the sea

2016-05-23 ✖ 13:59:03
http://miranodesign.blogg.se/
▾ alice säger:

Men ÅH vad söt!!

2016-05-25 ✖ 11:16:27
http://www.alicem.devote.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback