Four years strong

 
Four years strong now

The perks of not having an official date that is ours: Kan skriva detta inlägg när jag vill (så länge det är på våren).
Bilderna är från april 2012, 2013, 2014, 2015, och maj 2016, i den ordningen.



▾ Daniella 🌙 säger:

Datum suger!! Bara stress att komma ihåg ju. "Vi blev vi på våren" låter bättre. Allt fint kommer ju med våren liksom.

Svar: Ja, lite så :) Annars är jag rätt bra på datum. Vet både datum på första kyssen och då vi sa "jag älskar dig", men jag känner mest att det inte finns nån exakt dag, like "innan den här dagen var vi inte tillsammans, och efter den här dagen var vi det". Det är mer diffust ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-05-06 ✖ 00:55:07
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Mirano säger:

Yay, grattis till er båda! ^^

2016-05-06 ✖ 14:40:24
http://miranodesign.blogg.se/
▾ Lili säger:

Grattis! Kärlek är så himla fint. Jag är också ganska kass på datum men i mitt förhållande vet jag att det var den 2:a november som vi blev vi, endast för att jag skrev ner det eftersom jag absolut inte ville glömma en så magisk upplevelse som det som omgärdade hela bli ihop-grejen.

Svar: Tack! Jag är faktiskt rätt bra på datum, jag kan datumet för vår första kyss och våra första "jag älskar dig", men det finns helt enkelt ingen exakt tidpunkt som markerar att HÄR blev vi tillsammans. Ibland saknar jag det. Ibland vill jag också känna det där som du känner för 2 november, men för mig finns inte det... :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-05-12 ✖ 09:45:09
http://zilverka.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback