Journaling


 
Anledningen till att jag typ aldrig bloggar.

Har inte dagbokat på flera år. Håller på med 2013 nu. I was like, shit ligger såååå efter kommer aldrig få tid till detta finns magi eller buhuhuhu. Men så såg jag Dan Howell's Existential crisis-vlogg igen och bestämde mig för att ta mig tid. Jag kommer liksom inte få mer tid bara för att jag väntar. Det funkar inte så. 2013 var ett rätt jobbigt år och det är väl delvis därför jag dragit mig för att skriva om det, men jag har insett att det snarare ger mig closure. Dessutom är det kul. Så värt.

HASHTAG PUTTING MY PRIORITIES RIGHT!



▾ Daniella 🌙 säger:

men gud vad kul??? den dagen jag får barn ska jag börja göra sånt med, tills dess får bloggen duga.

Svar: Superkul! Men väldigt tidskrävande, haha. Ja, roligt! Jag har ett fotoalbum till Ivy också, som vänner och bekanta kan få titta i då det är klart, men behöver dagboken också, något som bara är mitt :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-03-21 ✖ 16:08:29
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Celine säger:

Så coolt! Hade också velat skriva dagbok, gjorde det typ när jag var nio men då var det mest saker som "idag åt jag choklad" haha!

Svar: Haha, det kan lätt bli så. Då jag började skriva dagbok mer seriöst (var 16) rabblade jag bara upp allt jag gjort under dagen, jättetråkigt att läsa sen. Har slängt mina första, haha.
Ida ☯ the sky under the sea

2016-03-24 ✖ 18:54:36
http://celinelf.blogg.se
▾ lina säger:

sjukt fina uppslag! Så kul att klistra in bilder från tidningar osv och sedan titta/läsa om dagböckerna efter några år och se vad man inspirerades av då!

Svar: Tack!! Håller med! Superkul! Det finns så mycket bra/fina bilder i tidningar, varför köpa klistermärken och mönsterpapper då liksom ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-03-30 ✖ 14:22:57
http://rivnafasader.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback