Tio och elva

 
Alltså förstår ni?! Om bara en månad fyller Ivy ett år! ETT HELT ÅR! OMG! Men ska inte gå händelserna i förväg. Igår (måndag 13/6) blev hon elva månader. Världens sötaste klänning fick hon ha dagen till ära. Gillar varken marint mode eller inredning egentligen, men små, söta sailor-klänningar är min svaghet. Blev så himla glad då jag hittade denna på Recycling Mums i våras. Awwww ♥

Mer awwww:
♥ Hon har fått jättegulliga små stumpar till framtänder, och en femte tand har börjat skymta i nedre käken.
♥ Hon kan stå korta stunder utan stöd (när hon glömmer att hålla i sig för att uppmärksamheten är på annat håll).
♥ Hon har lärt sig ett nytt konsonantljud. Det började i mars med "wawawa" och "baba", sedan "dadada" och "gaga" och nu säger hon "mamama" och "namnam". GULLIGT!
♥ Hon dansar. Om vi har musik igång eller jag sjunger börjar hon gunga där hon står eller sitter. KEWT!
♥ Nu i helgen tog hon sina första steg! OMG! GULLESTEG! Men än så länge är det bara om mamma eller pappa pushar på.
♥ Hon är världens mysigaste!



▾ Bunny Therése säger:

Aaah så fort tiden går! ^^

Svar: Nästan FÖR fort!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-06-14 ✖ 08:30:50
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Daniella 🌙 säger:

Åhhhh <3 PS. Hade varit kul att se bilder på dej & din pojkvän som bebisar, är hon lik någon av er eller inte alls?

Svar: Ja! Bra idé! Ska försöka fixa fram. Tycker inte hon är slående lik någon av oss, iaf inte då jag jämför med foton, bara vissa drag ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-06-15 ✖ 10:05:50
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Janie säger:

Aaawh! Stortjejen :D

2016-06-15 ✖ 13:17:33
http://whitetrashbeauty.blogg.se/
▾ Karin säger:

ETT ÅR!!?? Oj... Älskar också det marina modet, det är så vackert med havet och så magiskt.

Svar: Ja, snart så ^^ Tycker egentligen inte om det marina modet, bara sjömansklänningar/dressar till barn. Så gulligt! Men att havet är magiskt håller jag med om!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-06-17 ✖ 10:17:23
http://forevermore.blogg.se
▾ Ida D säger:

Aaaaaaw!! Så himla fin klänning, måste va grymt bra med recycle mums?
Hoppas att jag får träffa er nästa gång vi befinner oss på samma ställe!

Svar: Visst är den! Jag tycker Recycling Mums är jättebra. Var själv med och sålde och fick 2/3 sålt, sedan kan man välja att skänka det som blir kvar till Ukrainahjälpen.
Ida ☯ the sky under the sea

2016-06-19 ✖ 23:12:20
http://idreaido.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback