The Doors

 
Drömmer om att pryda mitt framtida hus eller townhouse med en färgglad, chokladkake-dörr precis som i London. Vill ha en röd eller mörklila helst. Eller en mörkblå. Eller gul. Eller puderrosa. Åh. Alla är så fina. Waaaaant!

Alla bilder går att finna på min board Exteriör på Pinterest.



▾ Karin säger:

Åhhh lila <33

Svar: Fint eller hur!!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-08-05 ✖ 21:56:24
http://forevermore.blogg.se
▾ Elsa säger:

Så härliga färger! Hade aldrig tackat nej till en gul dörr, älskar allt som är gult :D Man kommer fram till dörren och blir så glad eftersom den gula färgen lyser upp som solsken mot en. Ett supersmart sätt att slippa få besök från sura gäster :)

Svar: Bra poäng! Älskar också gult! Men valet hade nog blivit lila, mörkröd eller mörkblå hemma hos mig ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-08-24 ✖ 21:35:50
http://www.gillafilm.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback