♥ Ivys 1-årsdag ♥

 
♥ Onsdagen den 13:e juli fyllde Ivy ett år ♥

Äntligen har jag lite tid över till att gå igenom Ivys kalasbilder. Var helt slut på onsdagskvällen. Först firade Kim och jag henne på morgonen med några presenter från oss, sedan åkte jag och jobbade några timmar. Slutade fyra. Jag hade skrivit en lista så att Kim kunde fixa det sista till kalaset innan jag kom hem, och mamma kom tidigare för att hjälpa till. De gjorde det jättebra.
Sedan fylldes hela lägenheten av Kims släkt och min släkt. Och massor av jättefina presenter till Ivy. Hängde knappt med. Räknade till 33 personer i efterhand. Puh. Så himla varmt. Men Ivy var glad, och vi andra blev glada när vi fick fika chokladpavlova med jordgubbar. Hade också bakat veganska, glutenfria cupcakes, confettibiscotti och chokladrutor. Inte mitt bästa bak om jag får vara ärlig.
Men jag är nöjd med kalaset, och Ivy var nog också nöjd. Och helt slut. Hon somnade som en stock sedan. Hennes mamma och pappa också.
 
Men gah, kan inte fatta att min lilla tjej redan är ett år



▾ Sarah säger:

Grattis i efterskott till henne :)

2016-07-17 ✖ 10:38:11
http://CheerSarah.devote.se
▾ ♫♪ sandra säger:

Att det redan gått ett år! grattis i efterskott!

2016-07-17 ✖ 11:49:09
http://www.sandramusic.spotlife.se
▾ ajlimullersandvik.blogg.se säger:

men gud vilket härligt kalas :D

Svar: Det var det! Men mycket att stå i x)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-07-21 ✖ 10:41:47
http://ajlimullersandvik.blogg.se/
▾ Ida D säger:

Åh, tänk vad tiden går! Grattis till henne i efterskott!

Är det en jordglob? Hur fin?! Vad är den gjord av och var har ni köpt den?

Svar: Hon hälsar tack på dada-språk! Ja, det är en jordglob som är en ask också. Har gjort den av två små Blanda Matt-skålar från IKEA, själva världskartan jag målat på får man inte ta allt för seriös x)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-07-25 ✖ 16:14:27
http://idreaido.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback