Närmast i dåtiden

 
Min senaste skärmdump i telefonen. Japp, jag beskär alltid mina skärmdumpar pga fult med det överflödiga längst upp och längst ner osv. Den föreställer för övrigt en del av min beställning från H&M.


Mitt senaste klädköp. Rea på H&M. I went there for koftan, de andra två ba råkade slinka med. Samt fyra plagg till Ivy.

Min senast lyssnade podcast. Lyssnar inte på podcasts.

Mitt senast skickade sms. "Ja. Jag var ute igår för vi var och handlade. Det var askallt! Nä, hon var trött 💤", till mamma.


Min senaste postade bild på instagram. Bildtext: Sitta och leka 👶.

Mitt senaste inkommande messenger-meddelande. "Hon undrar xD" från Kim. Hans syster undrar om Ivys klänning (bilden ovan) är från henne.

Min senast taggade bild på facebook. Det händer så sällan att jag inte minns. Hänger inte på Facebook så ofta. Tycker det är så tråkigt.


Min senast pinnade inredningsbild. Inredning är min favoritgrej att kolla på Pinterest så ni får de tre senaste ♥ Vardagsrum, garderob och barnrum.

Mitt senast skickade mail. Om jag inte räknar det jag skickat till mig själv (brukar skriva dagbok i anteckningar i telefonen eftersom jag inte har tid att sätta mig ner vid datorn för att skriva nu när jag har Ivy, men sedan mailar jag texterna till mig själv så jag kan spara dem i ett openoffice-dokument) var det ett kort brevväns-mail till Daniella.

Mitt senaste fynd. Hoppas på koftan ovan, men har inte fått hem den ännu (duh, beställde liksom i förrgår) så kan inte uttala mig än.


Min senaste tv-serie-obsession. Vet inte om jag kan kalla det obsession, men började se Limitless som är baserad på filmen med samma namn (som är braaaaa) i höstas and I like it a lot. (bildkälla)

Min senast använda emoji.

Min senaste anteckning i mobilen. Skrev upp Ica Kvantums extrapriser av intresse för vecka 2 för sådan är jag.

Min senaste att följa på instagram. Fattar inte frågan till 100%, men den senaste jag började följa var pappas sambo.

 
Min senast taggade bild på instagram. It's true. Twiggy taggade mig.

Mitt senaste dyra köp. Jag skulle inte vilja påstå att jag gjort några dyra inköp alls det senaste halvåret. Och det dyraste jag planerar att köpa inom den närmsta framtiden är en vit MALM-byrå med fyra lådor till hallen från IKEA, vilken inte är särskilt dyr egentligen.

Min senast sedda film på bio. Star Wars: The Force Awakens och åh vad jag vill se den igen! På bio alltså.

Min senast lyssnade låt på Spotify.

 
Lista hittad hos Catarina.



▾ Daniella 🌙 säger:

Koftan <3

Svar: Jaaa, längtar tills jag får hem den :D
Ida ☯ the sky under the sea

2016-01-09 ✖ 23:04:25
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Bunny säger:

Kul lista! :D

2016-01-10 ✖ 00:00:12
http://bunnydrugz.blogg.se
▾ Julia säger:

kul att läsa =)

2016-01-10 ✖ 12:06:40
http://jjuliees.blogg.se/
▾ Twiggy Lundberg säger:

Hahahah skrattar lika hårt varje gång jag ser den bilden x'D Och koftan ser jättemysig ut, du får gärna ge en review på den, vill ha mer koftor! :D

Svar: Hahaha yeah! Hoppas den är mysig, vill också ha mer koftor och mysiga kläder öht. Min garderob är inte anpassad för vinter :(
Ida ☯ the sky under the sea

2016-01-10 ✖ 16:14:06
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback