Friskförklarad

 
Jag är härmed friskförklarad! Wohoo! Av mig själv. För att jag orkar leva igen. Och jag är hungrig. Egentligen är jag nog inte helt frisk eftersom jag fått snuva och fortfarande har en dryg hosta, men jag jämför med mitt sängliggande jag under julveckan och förra veckan. Det var inte nådigt. Men så i tisdagskväll kände jag mig äntligen som mig själv igen (fick i mig riktig mat för första gången sedan julafton, maaaat) och i onsdags kunde jag vara hemma själv med Ivy precis som vanligt. Så. Skönt. Att. Vara. Tillbaka.

Men jag sitter inte här utan men. Kanske för livet. Den här influensan har lämnat mig med en skräck över att drabbas av influensan igen. Eller bara feber. Men enligt statistiken kommer det dröja ca ett och ett halvt år innan jag drabbas igen #börjarbävainförsommaren2017

Nu ska jag mata bebis och fortsätta leta bilder till min årsresumé (för en sån måste man ju ha).



▾ Daniella 🌙 säger:

åh vad skönt att vara frisk!!

Svar: Extremt skönt!!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-01-08 ✖ 16:51:23
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Mirano säger:

Yay, underbara nyheter ju! :D

Svar: Eller hur :D
Ida ☯ the sky under the sea

2016-01-08 ✖ 17:33:35
http://miranodesign.blogg.se/
▾ ♀ P E A C E R E V ♀ säger:

Gillar att du håller inlägget positivt trots att influensa och ämnet inte är någon vidare kul!

Skönt att det är bättre!<3

Svar: Jag är positiv för att jag äntligen är så gott som frisk! :D Jullovsveckorna var verkligen inte kul D:
Ida ☯ the sky under the sea

2016-01-09 ✖ 00:43:10
http://PeaceRev.com
▾ Twiggy Lundberg säger:

Skönt att det äntligen går åt rätt håll! Den där hostan lär nog hålla i sig ett tag, min har precis gått över och det var 1½ månad sen jag var ordentligt förkyld :/

Svar: Jo, jag räknar med det. Kim har också kvar sin och han var sjuk i mitten av december. Det är därför jag kallar den dryg...
Ida ☯ the sky under the sea

2016-01-09 ✖ 15:00:04
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback