6 månader

 
Den här bebisen blir 6 månader idag. Inte så liten längre. Hon mumsar gröt istället för bröstmjölk. Hon sitter själv (kanske inte 100%-igt, vågar bara ha henne på mjuka platser som i sängen och på soffan utan stöd). Hon har upptäckt att vi har en katt och tycker att han är jättekul att titta på och försöka "klappa". Och prata med. Hon är jättelätt att få att skratta, det räcker typ att mjaua som en katt. Men hon är fortfarande lika omöjlig att få att sova om kvällarna. Gah.

Sedan måste jag bara inflika att jag ju är dubbelmoralen själv. Gjorde min Instagram privat för jag vill veta vilka som kan se mina bilder då jag lägger ut en del på Ivy, men så lägger jag upp foton på henne här på bloggen där jag inte har någon koll alls på vilka som läser / kollar. Men tycker det är svårt det där... Vill ju inte köra en Blondinbella heller (hon visar inte barnens ansikten).



▾ Daniella 🌙 säger:

Gud vad söt!! Tycker ni att hon är lik er?

Svar: Jadå. De flesta är överens om att hon är mest lik mig, speciellt över ögonen (fast hon har större ögon) men kinderna / över munnen är hon nog mer lik Kim. Hon är också lite lik min bror. Personligheten verkar vara mest som Kim än så länge :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-01-13 ✖ 17:51:41
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Twiggy Lundberg säger:

Grattis på dig lilla gumman <3

Svar: <3
Ida ☯ the sky under the sea

2016-01-13 ✖ 18:35:36
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ Boel säger:

Men sötnosen! <3

2016-01-14 ✖ 19:03:36
http://musicwithboelish.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback