Vlogg! Provar Thailändskt godis!

 
Äntligen! Spelade in den här videon i april förra året. FÖRRA ÅRET. Drar mig alltid för att klippa eftersom det tar så himla lång tid. Flera timmar. Räkna på en minut färdigt material per timme. 
Tog hjälp av Stefan (min bror) och Kim (me love). Vi testar godis och Fanta inköpt i Thailand. Det märks att vi är vlogg-rookies för vi pratar i munnen på varandra, drar ut på tiden och svamlar, men lyckades klippa till det rätt bra till slut. #nöjd Tyvärr kunde jag inte få den kortare än 10 minuter. But I tried!
 
MEN GUMI GUMI UNICORN!
Har faktiskt en oöppnad påse Gumi Gumi Unicorn liggandes här hemma... Som nån kan få... Hojta (med mejl om jag inte känner dig) så är den din! GIVEAWAY! UNICORNS! YAY! Gumi Gumi Unicorn-delen är i alla fall min favorit i videon, hehe.



▾ sandra säger:

kul med video :D

Svar: Ja! :D
Ida ☯ the sky under the sea

2016-02-17 ✖ 15:17:21
http://www.sandramusic.spotlife.se
▾ FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

gud vad kul. vill också videobogga men är mes men snart kanske.

Svar: Tycker också det känns väldigt... well... pinsamt/läskigt att videoblogga (under tiden en spelar in, iaf i början), men det är kul då en väl testar! Jag säger go for it :D
Ida ☯ the sky under the sea

2016-02-28 ✖ 14:26:49
http://efji.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback