Barnrumspynt


När jag var i Östersund i höstas fick jag katalogen Illustrators & Graphic Designers 2016 med mig hem. Den är fylld med massor av fina bilder, många av dem på helsidor (A5), och nu i veckan valde jag ut två fina illustrationer att rama in till Ivy. Tänkte att de passar fint i hennes rum (som fortfarande är 80% kaos), och så småningom ska de upp på väggen.

• Första illustrationen har Maja Säfström gjort. Insåg att jag älskar hennes teckningsstil då jag letade reda på hennes Instagram. Enkel, svartvitt, småbarnslig och helt adorable. Fint ♥
• Den andra illustrationen är signerad Helena Öhman. Även hon verkar ha en fin tecknarstil. Lite mer detaljerad och väldigt sagolik.
• Birthpostern längst bak är från Tellkiddo. Ivy fick den i julklapp. Är fortfarande osäker på om jag är nöjd med hur jag skrev datumet, men jag tänkte att man säger ju "den 13:e juli 2015" så det fick bli i den ordningen.
• De främre ramarna är secondhand-fynd som jag spraymålat.
• Hittade fågeln på Myrorna. Älskar udda, lite småfula saker, så det var instant love där. So kewt!



▾ Daniella 🌙 säger:

den var jättefin ju, födelsetavlan!!

Svar: Ja, eller hur :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-02-05 ✖ 21:14:50
http://vapenbroder.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback