My julkalender of choice


Jag slutade se SVT's julkalender när jag gick i åttan. Från och med då blev det linjära tv-tittandet mindre och mindre. Orkar inte. Numera är det enda jag ser på TV Melodifestivalen. Hos andra. För vi har inga kanaler inkopplade. Haha.
Jag tänker alltid att jag vill ge årets julkalender en chans, men i slutändan orkar jag aldrig. 2010 laddade jag ner Sunes Jul (1991) och Mysteriet på Greveholm (1996) och såg dem varje dag istället ända fram till julafton. I år har jag valt att se på en kille som kommenterar allt som är dåligt med Ronny och Julia (2000). Haha. Älskar Felix recencerar. Och när det begav sig älskade jag Ronny och Julia. Hade den kalendern på VHS och såg dem om och om igen. Nu tänker jag mest att mitt 8-åriga jag hade sjuk kass smak på film och tv. Pinsaaaaaamt kass smak. Ibland i alla fall.



▾ Bunny Therése säger:

Hahaha oh vet inte om jag vågar se, sågar han kalendern? Ronny och Julia var en av mina favoriter som liten haha!

Svar: Haha, det är exakt vad han gör! Samma här! Jag kan nog tycka han är lite väl hård ibland :')
Ida ☯ the sky under the sea

2016-12-13 ✖ 10:45:19
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Ida D säger:

hahah vad i hela, minns inte denna överhuvudtaget?!

Svar: Jaså, haha. Kanske för att den egentligen inte var så bra? År 2000 gick den iaf :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-12-14 ✖ 21:15:49
http://idreaido.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback