Ivys första teckningar

 
Att jag älskar att rita och pyssla, det är nog ingen nyhet. Ända sedan Ivy låg i min mage (och säkert långt innan dess) har jag fantiserat om att sitta och pyssla ihop. Awwww! Frågan är ju bara om hon kommer att uppskatta det lika mycket som jag. Som det ser ut nu verkar hon till mest del ha ärvt mitt utseende, men personligheten måste vara från Kim, för min mamma kan inte sluta påpeka hur mycket livligare hon är än vad jag var.

Här är i alla fall två teckningar hon ritat (läs: som jag tvingat henne rita, hehe). Hon älskar pennor, men låtsasritar hellre med bläckpennor hon inte får ha än de kritor jag ger henne. LOLzzzz.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback