En rätt fucked up vecka

 
Det här gick ju bra. Trodde att jag äntligen skulle lyckas börja blogga regelbundet (varannan till var tredje dag vill säga). Men så kom den här veckan och ba förstörde allt.
Var schemalagd till två stängningspass och två kvällar, men det blev fyra stängningar och en kväll, varav en stängning med brutal övertid. Vi satt liksom och väntade på en lastbil från 01:00 till 06:00 på morgonen, men den kom aldrig. För den hade kört till annat ställe och lämnat leveransen. Like thank you very much. Här har vi suttit aströtta och frysit hela natten. Bleeeergh. Men min chef har lovat att det aldrig sa hända igen, haha. Sov bort hela min lediga dag dagen som följde.
Sedan var hon som skulle jobba stängning i fredags och igår sjuk så jag tog på mig det. But damn, I've been tired. Tack Kim för att du låtit mig sova hela veckan ♥ Bakade chokladmuffins till honom som tack.
 
Måste bara tillägga att jag trivs jättebra på mitt jobb, och de jag jobbar med är superschyssta. Det känns så himla bra. Nu ska gå igenom och redigera bilderna från förra helgens båttur. Cheers.



▾ Anna Röd - Regissör & Nörd säger:

Awesome att du trivs!
Ska hänga på BK som fan nästa gång jag är i Övik :D

Svar: Ja, det känns jätteskönt! Haha awesome, får du jättegärna göra. Ska se till att jobba då bara ;)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-08-08 ✖ 21:42:16
http://www.annaroed.nu

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback