I got myself swinging around a pole

 
Jag har testat pole dance. I söndagskväll gick jag på en prova-på-kurs. OMG. Kul! Svårt! Jobbigt! Har blåmärken på vaderna och sjukt mycket träningsvärk i magen och... armhålorna? WTF. Uppenbarligen använde jag de muskler vi inte skulle använda... För i de vi skulle använda känner jag ingen träningsvärk alls. Haha, I dunno. Är i alla fall stolt över blåmärkena, för det är ett bevis på att jag gjorde något utanför min comfort zone. Woho.
Kände bara att jag velat träna på varje grej vi gjorde tills det satt perfekt, vilket inte alls är vad prova-på innebär, meeeen så frustrerande att bara kunna allt halvdant. Får se till att få jobb snart så jag har råd att börja träna på riktigt.

Kanske kan ta Kim med mig. Han var definitivt intresserad av att hänga i stångar för ca 6 år sedan i alla fall:

 
Hade tydligen en... typ... festlokal... eller något åt det hållet när jag var 18. Loon... Det var tider det.



▾ Bunny Therése säger:

Så kuuul! Hoppas du får möjlighet att fortsätta!! Eller köp en egen stång! Mycket billigare i längden :D

Svar: Har funderat på att köpa en egen! Fast skulle va kul att ta några fler lektioner ändå ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-04-06 ✖ 10:14:10
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Ida D säger:

Whaaaa så kul! :D
Vet inte om jag kommer att kunna vänta till hösten för att prova igen... Kanske hemma i Örnboet. Var du på det där stället i Domsjö?


Svar: Superkul! Men rätt svårt haha :) Ja precis, det heter Polefit!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-04-10 ✖ 19:43:12
http://idreaido.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback