Veckans musik-tips

 
Ni som har Spotify, följer ni Veckans tips av Spotify? Varje måndag uppdaterar de listan med 30 nya låtar baserade på vad ni lyssnar på. Har hittat massa bra, för mig ny, musik via den listan. Skitbra grej! Höll på att bli helt musikaliskt deprimerad innan. Trots att jag var less på hela min spellista som inte blivit uppdaterad  sedan förra sommaren var jag helt omotiverad till att hitta ny musik. Men så upptäckte jag den här listan och blev räddad. Här ovan är några av låtarna jag hittat via Veckans tips. Thank you very much!



▾ Twiggy Lundberg säger:

Åh, det har jag inte sett! Är också tokless allt jag har i min spellista, jag vet ju inte hur jag ska organisera något så jag kör ju alla låtar jag tycker om i samma spellista :$ Snacka om att få trycka på "next" haha...

Svar: Same! Eller ja, brukar arkivera listor efter ett tag och göra nya, men i vintras då jag gjorde en ny stod den och ekade tomt flera månader så jag hade inget att lyssna på :( Tycker du borde kolla in Veckans tips isf ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-07 ✖ 16:26:04
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ Amanda Niclasson säger:

Bra låtar!

2015-10-08 ✖ 09:49:00
http://femtiotrekvm.blogg.se/
▾ Ida Lindborg ♡ säger:

himla bra låtar! :D

2015-10-08 ✖ 20:39:32
http://youknowiidaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback