Pierce the skin

Bilder via Pinterest

Fler piercingar? Jag är kluven. Är nöjd med de jag har och vill hellre lägga pengar på tatueringar, meeeeeen så blev jag påmind om massa fina piercingar jag velat ha förut. Så nu vill jag typ ha dem igen. Då jag inte får tatuera mig (pga att jag ammar) får jag hitta andra sätt att pynta kroppen på. Men jag vet inte om jag vågar. Ibland blir man fegare med tiden. Hehe.

Piercingönskelistan
1. Dermal anchor överallt och ingenstans (men helst i nacken eller mellan brösten)
2. Bröstvårtorna (igen) (fast måste vänta tills jag inte ska amma mer)
3. Rook (ett broskveck i örat)
4. Frenulum (under tungan)



▾ Daniella 🌙 säger:

Vill pierca tungan och naveln. Men är typ för gammal för båda. :(

Svar: Tycker inte du är för gammal! Tycker inte åldern ska sätta stopp för något man vill göra. Min pojkvän piercade tungan när han var 21 och en annan jag känner funderar på en navelpiercing, hon är 26 :)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-10 ✖ 01:19:55
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Lilly säger:

Känns ju fett onödigt att ha det under tungan.

Svar: Ingen piercing fyller väl direkt någon funktion egentligen. I de flesta fall handlar det väl att det ska se snyggt ut, vare sig det syns för omgivningen eller inte. En tungpiercing eller genetiala piercingar syns ju inte heller direkt. I alla fall jag piercar mig för mig själv, och jag tycker den under tungan känns ball, jag menar jag skulle ju känna att jag har den, min lilla hemlighet typ :)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-10 ✖ 10:25:58
http://babydollsugardust.blogg.se/
▾ Twiggy Lundberg säger:

Åh jag vill också ha så mycket mer... Tycker du ska satsa! :D

Svar: Det lutar väldigt mycket åt det, i alla fall en ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-10 ✖ 16:21:25
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback