Om Marabou bytt design för ett år sedan hade jag inte brytt mig

 
Marabou har bytt design på sina chokladkakor! Ahh! Alltså... Okej... Vi tar det från början.

När jag var ca 8 år tänkte jag att det var en rolig idé att börja samla på de runda märkena på där smaken står på Marabous chokladkakor. Lyckades spara en eller två innan jag gav upp (var nog inte en sån stor chokladätare som barn). Nu i sommar bestämde jag för att ge det ett nytt försök. Varför? Min kreativa hjärna såg ett konstverk framför sig, inget extravagant alls, men tillräckligt för att jag skulle bli inspirerad. 
Men så förra veckan såg jag till mitt förtret att de börjat byta ut designen på förpackningarna. "What?! No, jag har ju inte hunnit samla alla än!" Den nya designen är visserligen snyggare, men de nya runda märkerna funkar inte till mina visioner. Damn.
 
Fast så hade jag redan fixat nio stycken märken :PPpppPPPPPp. Köpte tre till så fort jag såg att de höll på att byta design, så nu saknar jag typ bara helnöt, m peanut samt mörk choklad, och dem kan jag nog leva utan, så hela det här inlägget är helt onödigt egentligen, yay!
 
PS. Jag kanske, eventuellt, possibly visar tavlan då den är klar. Det kommer dock dröja ett bra tag. Måste ju äta upp all choklad först...



▾ Daniella 🌙 säger:

Salta mandlar???? Dör <3 marabou finns knappt här haha...

Svar: Har inte smakat den än, men känns som att den är god :D
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-12 ✖ 10:49:32
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Bunny Therése säger:

Elller huuur salta mandlar? Äter egentligen inte Marabou men då det gäller mandlar kan jag knappt stå emot..

Svar: Har faktiskt inte testat den ännu, men ser fram emot det ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-12 ✖ 14:22:31
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Thea säger:

Alltså, nu blev jag så himla nyfiken på slutresultatet!

(Och om du behöver hjälp med att äta upp chokladen så kan du få min adress.. haha!)

Svar: Får se om det blir en flipp eller flopp, haha. Har tre chokladkakor kvar, BUT THEY'RE MINE!!! >:)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-18 ✖ 15:04:49
http://kaffeochthea.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback