Min morgon


Vaknar någon gång mellan åtta och tio. Eftersom jag oftast har möjligheten att ligga kvar en stund tar jag den gärna (måste ju passa på medan jag kan, haha). Gillar att gå igenom Bloglovin-feeden och läsa bloggar.


Tvättar ansiktet (moisturisern fick inte vara med på bild), målar ögonbrynen och så... Om jag tänkt sminka mig mer sparar jag det till efter frukosten.


Väljer kläder för dagen. Det blir oftast jeans och t-shirt, rock edition.
PS. Visst har jag bra ordning i min garderob! Får fnatt annars.


Idag fick det bli Miss May I-tishan och svarta gravidjeans.



Frukost! Min standard är citronvatten, bröd och yoghurt med flingor / frön / frukt / bär. Och så ett avsnitt av någon serie. Just nu är jag i full färd med att ta mig genom One Tree Hill. Så bra! S04E15 idag.

"It's been two years and [she's] acting like it just happened."
"[She] just found out about it, for [her] it did just happen."
Sanning, Hayley. Those who get it, get it. The one who hurt me did not get it.

 
Avslutar med att diska. Idag behövde jag också dammsuga, så jag tog tag i det direkt. Det tog låååååång tid. Annars brukar jag gå och borsta tänderna och eventuellt sminka mig efter disken.

Well, så ser mina fabulösa mornar / förmiddagar ut som mest.



▾ Boel säger:

Intressant att läsa :D

2015-05-11 ✖ 09:19:02
http://boelish.blogg.se
▾ Twiggy Lundberg säger:

Kul ju! Du borde typ göra en sån där "en dag i mitt liv" video haha! Jag funderar själv på att göra en nån gång när jag har saker att göra.. men endå inte så mycket att jag inte hinner filma ^^

Svar: Har tänkt tanken men känns typ tråkigt då jag inte gör så mycket som blir kul på film. Men kanske ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-05-11 ✖ 11:37:14
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ emelie ✞ ӎіѕѕ Ⓝ і G H T F U Я Y.se säger:

vilka mysiga morgon:ar du har. :)

Svar: Hel okej, haha ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-05-11 ✖ 13:36:42
http://missnightfury.se
▾ Anonymisen säger:

Nej så skojjigt inlägg! Och vad skönt detdär med att få ligga i sängen lääänge! Och sedan ta dagen som den kommer! Du har verkligen ordning i din garderob-min mamma skulle nog svimma om min såg sådär fin ut plötsligt ;) Kram!<3

Svar: Tänker ta vara på det så länge jag har möjligheten ^^ Det som är svårt är att få in vettiga rutiner då jag inte har några måsten. Haha x)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-05-12 ✖ 18:31:36
http://lifeofbrightness.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback