Sommarpratare

bild från sverigesradio.se

Jag har aldrig riktigt varit intresserad av Sommarpratet på P1. För det första är jag ingen radiolyssnare, och för det andra brukar det vara högst en sommarpratare som lockar varje sommar. Förra året var det Felix Kjellberg / PewDiePie (fast tbh tyckte jag hans prat var rätt tråkigt att lyssna på). I år däremot! Ser flera namn som jag skulle kunna tänkas ge en lyssning (om det blir så återstår att se, är som sagt ingen radiolyssnare):

› David Batra (21 juni) - pga rolig
› Clara Henry (30 juni) - pga awesome
› Kjell Enhager (7 juli) - pga bra föreläsare
› Leila Lindholm (16 juli) - pga bak-ikon
› Zara Larsson (25 juli) - pga cool
› Markus Näslund (2 augusti) - pga från min hemstad

Ni hittar hela listan h ä r. Brukar ni lyssna på Sommarpratet?



▾ Twiggy Lundberg säger:

Jag vet knappt hur man startar radion så sällan lyssnar jag, haha...

Svar: Haha typ x)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-06-11 ✖ 07:16:44
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ sandra säger:

Jag har iallafall de senaste åren lyssnat på sommarprat, de jag vart intresserade av och så kommer jag göra även iår :)

Svar: Jag skulle verkligen vilja ge det en chans, men jag är sämst på att passa tider på tv/radio... Lyssnar/ser knappt på radio/tv längre.
Ida ☯ the sky under the sea

2015-06-11 ✖ 18:33:25
http://www.sandramusic.spotlife.se
▾ ♀ PEACE REV ♀ säger:

Naae, jag brukar inte heller lyssna på det haha xD

Svar: Jag skulle verkligen vilja ge det en chans, men jag är sämst på att passa tider på tv/radio... Lyssnar/ser knappt på radio/tv längre.
Ida ☯ the sky under the sea

2015-06-11 ✖ 20:21:58
http://peacerev.com

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback