We're young and in love, heart attacks waiting to happen

 
3 JULI || EN PERSON JAG KAN BERÄTTA ALLT FÖR
Det är skönt att lätta sitt hjärta då och då, men jag kommer aldrig att säga allt. Då menar jag bokstavligen allt. Jag skulle känna mig naken, helt blottad. Det är inte viktigt att blotta allt.
Men kom ihåg att det är skillnad på att undanhålla viktiga detaljer, att ljuga och på att hålla en del för sig själv. Det som bara är mitt. Men Kim kommer närmare allt än någon annan. Vad jag än känner, bra som dåligt, sjukt som sane, då kan jag berätta det för honom.



▾ Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF säger:

allt är väl helt omöjligt att berätta också... :) men min sambo vet i stort sätt allt om mig haha

Svar: Jo, lite så jag tänker. Så länge saker inte tynger ner en och är oväsentliga så kan det hållas för en själv ^^ Haha, ja det blir väl så då man är tillsammans länge!
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-04 ✖ 11:56:36
http://jennifers.nu/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback