Nothing too fancy

En kväll i juni gick jag ut och fotograferade... saker.
 
17 JULI || NÅGOT JAG GÖR NÄR JAG ÄR ENSAM
Vad gör jag inte när jag är ensam? Är skitbra på att hitta på saker i min ensamhet. Det har jag alltid varit. Pratar med mig själv till exempel. Gärna på engelska. Sjunger högt och rätt dåligt. Fuldansar, även om det var längesedan nu. Gråter. Drömmer. Har tråkigt, but keeping myself busy. Påbörjar projekt som jag aldrig slutför. Oftast har jag bara kvalitetstid med datorn, för där finns det rätt mycket att roa sig med, men numera blir det mest bara telefonen. Och sömn. God bless naps.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback