New York


 
12 JULI || MIN FAVORITSTAD
Jag har inte överdrivet många städer på min meritlista, men jag kan säga att Örnsköldsvik är fint om somrarna, och jag trivs himla bra i Stockholm de gånger jag befinner mig där. Men det finns en stad som verkligen är over the top... NEW YORK! Alltså, så himla väntat och vanligt svar, men jag kan verkligen inte bortse från hur mycket jag älskade den staden då jag var där (i september 2013). Älskade hur utåtriktade och trevliga alla var. Älskade att det var högsommarvärme i september. Älskade storstadslivet. Älskade att vandra sporadiskt längs gatorna. Älskar att jag fick se mitt första favoritband (Fall Out Boy) live där.  Åh... Längtar tillbaka varje dag.

Det finns så himla många städer i världen jag vill besöka, varav ett tiotal av dem i USA. Men alltså New York... Får jag chansen att återvända dit tar jag den alla dagar i veckan.



▾ sandra säger:

åh vill också till new york!

2015-07-13 ✖ 10:58:17
http://www.sandramusic.spotlife.se
▾ sara säger:

Såå kul att du är i new york!! Jag var där för två veckor sendan! :D

Svar: Men jag är inte i New York? Förstår inte vad du fått det ifrån då jag uppenbart skrivit 2013 x)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-15 ✖ 13:41:28
http://nouw.com/saarah
▾ Ylva säger:

Skulle gärna åka till New York också :) Annars känner jag samma för London, min bästa stad någonsin!

Svar: London är också mysigt! Skulle gärna resa tillbaka dit med :)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-15 ✖ 21:21:58
http://www.fames.se/resfeber
▾ Karin säger:

Låter lovande.. Jag själv har besökt en hel drös städer runt jorden (inkluderat Honolulu) men Paris är min favoritstad :)

Svar: Åh, vilket privilegium att få ha rest så mycket :) Paris skulle jag vilja besöka!!
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-22 ✖ 17:32:50
http://forevermore.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback