I'm longing for your touch and I welcome your sweet 666 in my heart

 
28 JULI || FÖR FEM ÅR SEDAN 
För fem år sedan var jag 17 år, to be 18. Favoritband: HIM och All Time Low. Var hel kär i Ville Valo och tyckte om att spela trummor på Guitar Hero. Hängde gärna med mina Kick Ass Gang-vänner och hade precis lärt känna Kim.
Den 28 juli 2010 var jag i Sundsvall med mamma. Shoppade kläder till min kusins bröllop. Sedan såg jag och min brorsa filmen Kick-Ass (2010).
Detta vet jag för att jag skrivit dagbok utförligt sedan 2008. Har dock bara kvar dem från april 2010 och framåt. Brände de andra för de gav mig ångest.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback