I'm alright in bed but I'm better with a pen

 
21 JULI || EN FAVORITSAK
Bra pennor är något jag måste ha i mina ägor. Har börjat skriva mycket i telefonen numera, men kommer alltid föredra att skriva för hand. Och så gillar jag att klottra.
Detta är mina favoritpennor. Faber Castell's permanenta multimark i storlek S, för att den fäster på det mesta, samt en supertunn gelpenna, denna är 0,4 mm från Pilot. Ni vet, jag skriver himla smått, så de flesta pennor får min handstil att se helt klumpig ut. Så denna är perfekt!



▾ Anna säger:

Skriver inte så värst mycket längre faktiskt, använder mig nästan bara av mobilen. Men det är nog för att jag skriver så mycket i block på jobbet och därför tröttnar på det ;)

Svar: Ja, då får du kanske nog av det där ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-22 ✖ 10:27:55
http://annaterneborg.blogg.se
▾ Karin säger:

Föredrar också helt klart att skriva för hand även fast jag själv tycker att det är svårt att tyda, kan liksom inte ens tyda mina egna dagböcker från då jag var yngre vilket ju är bra för att inkräktare inte kan läsa men det hade ju varit bra om jag som skrev hade kunnat tyda skriften..

Svar: Haha, ja, det måste vara drygt att inte kunna tyda sin egen handstil! Kan ha svårt att tyda andras ibland, men min egen är väldigt lättläst. Folk brukar säga att den ser dataskriven ut x)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-22 ✖ 17:35:23
http://forevermore.blogg.se
▾ Emma Engström säger:

Tycker det kan vara roligt att sitta och skriva med lite olika stilar! :)

Svar: Jo, jag med! Ofta blir det dock bara samma samma (eller har typ tre-fyra olika jag växlar mellan).
Ida ☯ the sky under the sea

2015-07-22 ✖ 18:38:21
http://engstromemma.devote.se
▾ natalia säger:

Håller med :D

2015-07-22 ✖ 20:45:58
http://nouw.com/nataliatrojan

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback