Bring Me The Horizon

 
Jag har så många känslor som tränger sig inuti mig, och jag har ord för att beskriva dem. Men just nu vågar jag inte släppa ut dem, så jag gömmer bakom någon annans. Bring Me The Horizon. Deras musik + deras texter = perfektion och så mycket feels.

"I am an ocean, I am the sea, there is a world inside of me."
- Crucify Me

"What doesn't destroy you, leaves you broken instead. Got a hole in my soul growing deeper and deeper."
- Drown
 
"Don't say I'm better off dead, 'cause heaven's full and hell won't have me."
- And The Snakes Start To Sing

"I'm scared to get close and I hate being alone. I long for that feeling to not feel at all. The higher I get, the lower I'll sink. I can't drown my demons, they know how to swim."
- Can You Feel My Heart


"Every second's soaked in sadness, every weekend is a war, and I'm drowning in the déjà vu. We've seen it all before."
- Seen It All Before

"If I let you in, you'd just want out. If I tell you the truth, you'd vie for a lie. If I spilt my guts, it would make a mess we can't clean up. If you follow me, you will only get lost. If you try to get closer, we'll only lose touch. But you already know too much, and you're not going anywhere."
- Don't Go

"I'm just a would've been, could've been, should've been, never was and never ever will be."
- And The Snakes Start To Sing

"I've said it once, I've said it twice, I've said it a thousand fucking times. That I'm OK, that I'm fine, that it's all just in my mind. But this has got the best of me, and I can't seem to sleep."
- It Never Ends

"Everybody wants to go to Heaven, but nobody wants to die. I can't fear death no longer. I've died a thousand times."
- Hospital For Souls

"We all have our horrors and our demons to fight. But how can I win, when I'm paralyzed?"
- Don't Go



▾ Twiggy Lundberg säger:

Jobbigt att du känner så, men om det är något band som har amazing lyrics för jobbiga känslor är det fan BMTH. Så glad jag började lyssna på dom. And, uhm, now we're texting and all already, men du vet vart jag finns ♥

Svar: Eller hur! Va bra att du känner så :) Och jag menar inte enbart att allt detta är vad jag känner just nu, jag skulle nog skrivit det här inlägget ändå. Just för att det alltid lyckas finna någon BMTH-låt att relatera till, vad det än är. Ja absolut <3
Ida ☯ the sky under the sea

2015-02-24 ✖ 13:07:47
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ Jessy säger:

Är bilden din egna bild? Fett avis isåfall haha, skulle vilja se dom live! :) Men jobbigt när man känner så, man vill bara skrika typ.. men om du skulle vilja ha någon att prata med så finns jag här även om vi inte känner varandra och jag kanske inte skulle vara den första du väljer att snacka med liksom haha! kram på dig!

Och tack för frågorna, jag säger till när inlägget med svaren är uppe! :D

2015-02-24 ✖ 17:50:59
http://www.nouw.com/jessygunnarsson
▾ natalia säger:

Måste lyssna på dem lite ;D

Svar: Och i och med flörtgubben antar jag att du bara skojar ;D
Ida ☯ the sky under the sea

2015-02-24 ✖ 17:59:05
http://nouw.com/nataliatrojan
▾ E m e l i e säger:

De har väldigt djupa texter - men oerhört tråkigt att du känner så :(

Svar: They do, det är därför de är så bra! Fast grejen är att jag inte känner så här konstant, men när jag känner mig nere så kan deras texter liksom finnas där och känna åt mig...
Ida ☯ the sky under the sea

2015-02-24 ✖ 21:12:48
http://nouw.com/bymelli

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback