Them nipple piercings are so fierce

 
Måste prata om hur mycket jag saknar mina bröstvårtepiercingar. Det vill säga SUPERMYCKET. Finaste piercingarna jag haft. Om jag bara skulle få välja ett ställe att ha piercingar på skulle jag välja bröstvårtorna. Men jag ville amma så jag fick plocka bort dem (kändes som lame anledning att inte vilja amma för att kunna behålla piercingarna).

Funderar om jag ska göra om dem då jag slutat amma eller inte. Det är visselrigen ett bra tag kvar tills dess, men saknar piercingarna (och mina ungdomsbröst, R.I.P) varje dag. Det som väger mot: Jag vet inte om jag vill ha fler barn. Drygt att göra om dem bara för att ta bort dem igen efter två år eller så. Det gjorde liksom skitont (kändes som att mina bröst skulle falla av i en timme, k?) och kostade 1000 spänn.
Men å andra sidan, kan ett par piercingar ta bort komplexen över mina mammatuttar är det värt det. Inte för att det är värt att ha komplex, men jag tycker mina bröst är skitfula och jag hatar dem, and that's the ugly truth. Hade bröstkomplex innan piercingarna också, men piercingarna fick mig att älska dem. Kanske funkar det en andra gång, trots att de ser heeeeelt annorlunda ut nu. Men tills dess: försöka älska mina friska, matgivande tuttar som de är.

MVH. En-som-saknar-sina-tuttpiercingar-jetemycke

PS. Funderade på att ta tumblr-bilder, but hey, nipples som nipples, lika bra att ta mina egna #sorrynotsorry.



▾ Gosia säger:

Snygga tuttar och snygga piercings! Jag säger: KÖR! Två år är lång tid att njuta av dem, haha.

Svar: Tack! Tyvärr ser inte mina bröst ut så längre meeeeen, jag lär väl mig att tycka om dem haha. Två år drygt är vad jag fick ha dessa och tycker de två åren bara flög förbi x)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-08-19 ✖ 12:52:31
http://gosias.blogg.se
▾ bex säger:

Himla fin bild :) Tycker med det är snyggt även om jag själv aldrig skulle palla att skaffa

Svar: Tack! Så kan det va ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-08-20 ✖ 14:05:01
http://bex.webblogg.se
▾ borntolose.blogg.se säger:

Sjukt snyggt! Måste ta om mina i tuttarna också känner jag.

Svar: Do it! Har dock hört att det gör ondare att ta om D:
Ida ☯ the sky under the sea

2015-08-21 ✖ 08:49:32
http://borntolose.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback