Jag önskar mig en field trip

Umeå med Kim 2012

Idag var det den 7 augusti, det betyder att det bara är en månad till min 23:e födelsedag. Min åldersnoja tycks ha släppt, men något som inte släppt är min årliga önskan om att hitta på något speciellt på min födelsedag.
Och i år är något speciellt likamed.... *trumvirvel*... en field trip till Umeå! Vill ta med Kim och Ivy, gå på Lagerhaus och Monki, besöka kulturbageriet och äta ute (och jag begär inte ens något mer fancy än typ Max). Hoppas på solsken också, men det är bara en bonus. Avslutar gärna med ett glas vin (rött!) på balkongen hemma och soffmys. 
 
I materiell väg vet jag faktiskt inte vad jag önskar mig. Kanske ett klassiskt rött nagellack från Chanel eller fler Gaissa-glas från iittala (finaste glasen som finns). Haha nä, I dunno.



▾ Twiggy Lundberg säger:

Fieldtrip till Umeå låter ju fantastiskt! Du fyller ju år innan den värsta kylan kommer också vilket är skönt, för då kan man hitta på mer saker :) kan iaf komma in på din blogg nu via Bloglovin i mobilen så hoppas detgår på datorn med!

Svar: Ja, jag tyckte det kändes mysigt :) 7 september är oftast en helbra dag att fylla år på, tror det nästan aldrig varit regn den dagen heller, haha *knackar trä*. Va bra, då borde det ju gå vid datorn med tycker jag.
Ida ☯ the sky under the sea

2015-08-08 ✖ 14:18:48
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ Julia Müller-Sandvik säger:

Vad kul att åka hit! :) Kulturbageriet är ju dessutom inomhus i en trevlig om än lite stressig miljö, så om vädret inte är på din sida så kan ni i alla fall fika torrt :D

Svar: Låter helt okej! Mina kusiner hade köpt med sig fikabröd därifrån då de hälsade på mig, såg påsen och tyckte det lät som intressant koncept med böcker osv + café ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2015-08-08 ✖ 15:10:23
http://lorissalovebomb.blogg.se/
▾ Skogsraah ☾ säger:

Härlig bild :)

2015-08-08 ✖ 18:26:09
http://skogsraah.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback