Ikväll är jag less

 
Ikväll är jag less. Jag är så himla trött. Har typ bara ork till att sova och möjligtvis äta glass. Inte för att jag är sugen. Bara extremt trött och rastlös. 
Och less. Less på att vara nerkladdad av bröstmjölk. Less på att Ivy varit vaken sedan 4 - sånär som på några få kvartar här och där - fast hon uppenbarligen är jättetrött. Less på att höra hennes otröstliga skrik som är ett resultat av att hennes mage bestämt sig för att krångla (stackarn <3). Less för att jag har hundra saker jag vill blogga om, men har inte tid att sätta mig ner och skriva långa och utförliga inlägg just nu. Har knappt tid att skriva detta. Less på att jag känner mig helt gråtfärdig fast jag inte ens är ledsen. Less på att inte få ha händerna fria typ alls. Less för att en snubbe väljer att skriva till mig för att klaga på sitt liv just ikväll. Less på att jag glömt alla femtioelva andra anledningar till varför jag är less för att jag är så less. Och nu blev jag hungrig också. Blergh.
 
Idag var bra. Igårkväll var fin. Liksom de flesta dagar den senaste veckan. Men Ikväll känner jag bara blööööööh! Vill bara krypa ner i sängen och mysa med Kim. Jag behöver kramar. 




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback