When September ends


22 september - A day I will always remember
Är det här jag ska dela med mig av ett lyckligt minne? En hel dag som alltid kommer vara fastetsad på min hjärnhinna. Eh nej. Men jag minns en morgon innan skolan, 2009 tror jag det var. Jag läste Harry Potter och Halvblodsprinsen, ni vet kapitlet där Harry dricker Felix Felicis-trolldrycken. Så när jag slog ihop boken fylldes jag med en genuin känsla av lycka och att inget kunde gå fel nu. Av någon anledning så hade min hjärna fått för sig att det var j a g som tagit en shot Felix Felicis. Haha. Det var rätt skönt att känna så faktiskt, om än bara för en stund.
 


29 september - My future
Min framtid är inte skriven än. Helt ärligt vet jag inte vad jag ska göra av mitt liv. Jag vet vad jag vill, men jag vet inte hur jag ska ta mig dit. Fast forward, please? Känns som att jag sitter fast i en smet av depp och oförmögenget till att göra något som helst över huvud taget. Såg ganska nyss trailern till någon film med Keira Knightley och Chlöe Graze Moretz, och ba "Japp, där har vi mig om några år". Förutom att filmen förmodligen kommer sluta lyckligt och att det faktiskt händer något i hennes liv, medan mitt liv är en stiltjé som kommer fortsätta på samma nivå tills jag dör. Inga vändpunkter, ingen handling, bara en lång rad av nothingness.


30 september - My favorite workout
En promenad varvad med lite joggning, eller att simma några längder på badhuset om jag känner att jag har råd med det. Men det roligaste är ju självklart att dansa. Visste ni att det är otroligt ansträngande att twerka?

Jag har härmed slutfört The 30 Day September Challenge. Yay me.



▾ Matilda - Skönhetsblogg säger:

vilka fina bilder :)

2014-09-30 ✖ 21:29:24
http://ttilles.se
▾ ami säger:

jag gillade att läsa det där om harry potter.
så otroligt fint.

2014-10-01 ✖ 17:34:55
http://twofaced.se/
▾ Linii säger:

Åh blev själv glad när jag läste det där med Harry Potter haha :D

Svar: Det kanske var lite felix felicis i pappret just i det kapitlet, haha ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2014-10-01 ✖ 20:22:35
http://liniiplace.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback