Framtiden finns inte än

 
6 september - What are you looking forward to?
Jag ser typ inte fram emot något. Jag fyller år imorgon, men jag vill vara forever 21 ju. Jag ska ut på äventyr över jul och nyår, men det känns så overkligt och långt bort att jag inte tror på det. Och konserterna jag bloggade om i måndags är inget jag riktigt kan spika redan nu. Mest ser jag fram emot att komma härifrån och äntligen börja plugga, men jag vet inte ens om jag kommer att komma in någonstans. Huhuhu. FML.

Men jag ser fram emot att min mamma ska flytta till lägenhet bara några hus bort från mig. Yay. Det betyder även att pappa kaaaanske kommer att flytta tillbaka till huset och jag kommer få bättre tillfälle att träffa honom igen. #hopeful

Angående bilden... Öh, vet inte tbh.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback