Kick Ass Gang

 





Hahahaha OMG. This. Kolla vad jag rotade fram ur ett avslägset hörn på Youtube. Det är min och mina gymnasie-kompisars briljanta Youtube-show vid namn Kick Ass Gang. Året var 2010, vi var 17 och gick i tvåan (oh well, Linnea är ett år yngre). Hoppas ni fattar att vi inte försökte vara seriösa för fem öre. Everything was for a laugh. Från början hade vi bara tänkt heta Awkward, Fail eller något liknande.
Episode 4 är den enda man kan se i HD. Det är förövrigt det avsnitt jag gillar minst. Jag tror jag gillar Episode 3 mest, men egentligen fattar inte hur vi kan ha 400 veiws vardera :O

Vi skulle släppa 7 avsnitt, men jag orkade aldrig redigera de två sista. Men eftersom det är fem-årsjubiléum till våren (shieesseeee, tiden bara flyger iväg) kanske jag ska klippa ihop något... Heheheheheh. Eller inte. Deras teman skulle i alla fall vara Dress up Fridays, Musik och USA.



▾ Ida säger:

Åååh, Nola!! <3 Saknar ju lit! <3

Svar: Får också vågor av saknad ibland. Gymnasie-tiden var fin :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-11-18 ✖ 22:32:53
http://idreaido.blogg.se
▾ Emma & Julia säger:

Haha åhh vad sött :D

2014-11-19 ✖ 18:57:34
http://xoxo.blogg.se/
▾ Venice säger:

Ja det var som en blandning av standup och föreläsning haha :D asbra!

Haha va härliga ni är :D

2014-11-19 ✖ 19:11:01
http://iamvenice.blogg.se
▾ ♀ THE REVOLT ♀ säger:

hahahaha va kuuul xD Du verkade ha en bättre gymnasietid än mig haha xD min va blää xD tror dock jag redan sagt allt det där så behöver inte rabbla upp allt igen, men känns skönt i hjärtat att ändå se att du hade normalt roligt folk kring dig. Mina var som sagt skit tråkiga xD

Btw, hjärtat såg awesome ut!:D

Svar: Jo, du har sagt det. Så himla tråkigt att det blev så :( Uppskattade verkligen gymnasiet då högstadietiden var kass för mig. Vill minnas att det var tvärtom för dig? Så det är fint att även om skolan var jobbig/kass i en tid, så kanske man ändå fick uppleva en period eller år som var bra, med bra folk runt omkring sig.
Det finns sånna hjärtan överallt i Umeå, och ett i Örnsköldsvik där jag bor ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2014-11-20 ✖ 20:36:21
http://TheRevolt.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback