Typisk söndag

 
I have done nothing productive all day. Vaknar sent. Ser Toy Story 2 (1999). Sitter och skriver. Uppdaterar min Bloggutmaning 365-blogg. Äter middag. Ser After Earth (2013). Slut. Bajsdag. En sådan där stillasittande dag som slutar med att det kryper i hela kroppen och jag blir ett dampbarn (det började efter middagen, kunde knappt se klart After Earth utan att vilja kräla ur min egen kropp). Typisk söndag. Alla hatar söndagar. Egentligen borde man alltid hitta på något kul på söndagar, vad som helst bara man gillar det, och ba "In your face sunday!". Och BAM! Favoritdagen på hela veckan.

Igårkväll var kul. Kim, Richard och jag var hos Jerry och spelade Trivial Pursuit från 2000 och vi var assämst, så vi tog barnfrågorna och efter att jag fått två tårtbitar i rad gick det bra för alla andra också. Utom Richard. Haha. Kim vann.

Åh. Jaha. Nu ser det ut som att jag har kompisar. Fast det är bevisat att de bara vill vara med mig om Kim är med (vill du hänga med Linnea och mig på krogen - Ska inga grabbar med? - Nej - Okej, skippar nog). Och jag känner mig lite utanför då de pratar minnen eftersom de känt varandra sedan högstadiet. Inga sura miner dock. De är trevliga, och typ de enda som vill/kan hitta på något nu förtin'.



▾ MATILDA säger:

fin bild!

2014-05-05 ✖ 10:28:01
http://matildays.forme.se
▾ J o j z y ♛ säger:

Jättefin bild!

SV: Tack! ^^

2014-05-05 ✖ 17:44:59
http://jojz.blogg.se/
▾ Agnes Eriksson säger:

VA är toy story 2 från 1999??? FAN va sjukt... kram

Svar: Japp! Första är från 1995 :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-05-05 ✖ 19:09:36
http://www.agneseriksson.blogg.se
▾ Nathalie säger:

Härlig bild!

sv; Haha, ja! De stämmer läskigt bra överens med mig i alla fall, hahaha!

2014-05-05 ✖ 21:10:18
http://nathalieodhe.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback