Piercingzzz


Ett inlägg om mina elva piercingar.
Här är mitt face. Näsvingen piercade min pojkvän för två år sedan. Jag svimmade av någon anledning. Läppen piercade jag själv för drygt tre år sedan. Kanske inte det smartaste draget, I know. Don't follow my steps. Det var ett spontanryck och den blev sne.

 
Sju av mina piercingar sitter i öronen.
Mina töjningar är 12 mm. Ibland får jag lust att töja 2 mm till, men jag har så många töjningssmycken som kommer kommer bli oanvändbara då. Buh. Den mittersta i höger öra har jag gjort själv, Kim har gjort den i öronsnibben. Hade även en tredje (självgjord) men den tog jag bort då jag började töja (ni kan se ärret). Är sugen på att göra fler i vänster öra. Helix och rook, please.


Booooobies!
För drygt ett år sedan hände detta, och den här gången gick jag till en piercare. Skulle varken velat eller vågat låta någon olegitimerad göra det, det var liksom mina bröstvårtor det handlade om. Det gjorde skitont och efteråt kändes det som att mina bröst skulle falla av. Ahhhhh. Men de gjorde de inte, obviously.



▾ MADDISENJ.SE säger:

Oj jäklar vad mycket piercing du har

Svar: Känns inte så då det mest är i öronen, haha :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-05-31 ✖ 19:07:51
http://maddisenj.se
▾ Nina säger:

sv: Jag såg dig faktiskt när du gick förbi kön till entré 2! haha men vågade inte springa efter dig haha!
Du är ju lika fin i verkligheten också måste jag bara säga! :D

2014-06-01 ✖ 12:27:10
http://fames.se/ninasova/
▾ lina säger:

När du tar egna hål, sätter du i läke-piercingar eller helt vanliga? :0

Svar: Om jag ska vara ärlig så vet jag inte skillnaden på läk och vanliga... Brukar iaf ta vanliga labrets. I läppen testade jag mig fram vad som kändes bäst under läktiden och i näsan har jag alltid haft samma ring :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-06-01 ✖ 20:15:43
http://rivnafasader.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback