Oh heart of mine, sing a sad song

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Det är sjukt hur mycket jag längtar till sommar, festivaler och konserter. FDgvjvhbfzhjvbdbf,! Drömde om Avenged Sevenfold's spelning i Göteborg som jag ska på i juni (det är inte direkt första gången det händer) och jag fick träffa Matt! Och Gates och Zacky! Ahhhh! Nu kommer det ju förmodligen, mest troligast INTE att hända, men då jag föreställer mig själv längst fram vid kravallstaketet igen så känns det minst lika underbart. För de kommer att vara så himla nära och överösa en med grym musik. AHhAHHAHhhhahHH! Längtar som en gnu.

Och Bråvalla sedan. Tre av mina favoritband ska spela där (BMTH, WCAR, OM&M), men de jag kommit att längtat mest efter att få se är You Me At Six. Har fallit pladask för dem. Nu. Igen. Efter att ha lyssnat på dem i över två år. Älskar Cavalier Youth. Älskar Sinners Never Sleep. Älskar låten Underdog. Vill bara stå i publikhavet nu nu nu! Innan jag lyssnat sönder Fresh Start Fever helt...

bildkällor: a7x, ymas



▾ Twiggy Lundberg säger:

NGOSUENGPSEUBGPGBGBSEGBSEKNG
Vill ha juni NUUUUU

Svar: JAAAAA MEN SNAAAAART!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-05-15 ✖ 14:12:15
http://shadowoftheday.blogg.se/
▾ Linda säger:

Detdär väntan på konserter är underbart i sig nog :) just nu har jag inga konserter i sikte, hoppas på att det snart dyker upp någon bra konsert här ;P Avenged Sevenfold skulle jag kunna gärna se live :)

Sv: Det är det verkligen!

Det tycker jag också :) det verkar så ja, haha trodde förut att de finns typ bara i Japan och Sverige :D

Svar: Jaa, så fort man lyssnar på något band man ska se så pirrar det i hela kroppen av längtan! Har själv inte varit på konsert på ett halvår, kanske dyker upp något för dig med snart :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-05-15 ✖ 15:16:12
http://thepainoflove.devote.se
▾ Linii säger:

Åh, lyssnade ganska mycket på avenged sevenfold när jag var lite yngre! Sjukt grymma :)

Svar: Awesome, jag älskar dem!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-05-15 ✖ 20:49:37
http://liniiplace.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback