Dear Sister vs. The Dearly Beloved


The O.C. gick på tv och alla tjejer i klassen hypade det var jag inte alls intresserad. För det första hade vi inte kanalen det sändes på, och för det andra var jag mycket mer intresserad en annan tv-serie, nämligen Lost (så spännande och mystiskt omg). Anledningen till att jag tillslut gav med mig till att börja avverka skiten var videon ovan. Hahahah (yes, jag har dålig humor)! Så långsökt det bara går.

Igår såg jag klart andra säsongen av The O.C. OBS spoiler-varning! If anyone cares...

I början av säsongsfinalen då alla är på väg till Calebs begravning spelas Hide And Seek - Imogen Heap och jag blir genast lycklig: "Yes, this is it, avsnittet jag väntat på, wohhhh!" som värsta tönten. Cirka 30 minuter senare skjuter Marissa Ryans brorsa och "Mmm whatcha say? Oh that you only meant well....". Följt av mitt skratt (förlåt, men jag kan inte låta bli. Skyller på SNL). Fuck yeah. Där skrev The O.C. historia för ett nu bortglömt YouTube-fenomen. Förutom jag, jag kommer aldrig att glömma.

Övriga åsikter om The O.C.: Fick kämpa mig genom första säsongen, som var ett riktigt sömnpiller. Så. Himla. Tråkigt. Tycker om Seth, och Seth tillsammans med Sandy. Men Seth i kombination med Summer, not so much. Och det blir inte direkt bättre då Zach kommer in i bilden i säsong 2.
Andra säsongen började på samma nivå som första, men tog sig snabbt. Speciellt då Ryans bror Trey dök upp. Han var helt dum i huvudet, men ändå. Pallar inte mer töntigt kärleksdrama alá Seth & Summer. Och att sätta en pistol i Marissas händer är nog det bästa hittills. Mer mord till O.C.! Ska bli spännande att se vad som händer härnäst. Inga spoilers, tack!




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback