En lördag i mars


Livsuppdatering.
Vi öppnade persiennerna. Möttes av sol och blå himmel. Nej. Jag vill inte. I mörkret. Där bor jag. Kan jag inte få gömma mig under täcket resten av dagen? Men så stod jag ute i smält snö och fick grillröksdoft i håret och grinade inombords av rastlöshet. Åt ett ton strips med chorizos så blev allt okej igen.

Såg Melodifestivalen-finalen hos vänner till Kims familj. Gillade låten som vann. Jag som aldrig annars brukar gilla Sanna Nielsen. Sedan åkte jag och Kim till båten Poseidon och lyssnade på South And Maine. Skitbra. Och gratis.
Nu ser jag filmen Frozen för andra gången. Det är säkert på grund av den som vintern nästan uteblev i år. Disney använde upp all vinter för eget bruk. Och förstår ni vad fin den skulle kunna bli som musikal på Broadway? Åh, jag vill.




▾ Linda säger:

fint !

2014-03-09 ✖ 20:40:08
http://www.nattstad.se/Lindalinnros
▾ Maolion säger:

Ser jättemysigt ut!

Hur kommer det sig att du trivs bättre när det är mörkt? Jag är helt lyrisk över att våren och sommaren är påväg så man kan vara ute JÄMT!

Svar: Ibland är det bara så. Att ljuset är ett hån mot ens tragiska liv. Typ. Jag tycker om när solen skiner, men i lördags var det inte så. :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-03-09 ✖ 21:38:51
http://maolions.blogg.se/
▾ Nathalie säger:

sv: Eller hur, vad är anledningen egentligen? Tycker så synd om dem som får alla dessa hemska kommentarer under sina bilder, fy vad arg jag blir när jag ser sådant!

2014-03-09 ✖ 21:46:12
http://nathalieodhe.blogg.se
▾ Nelly säger:

Det låter som en härlig lördag :) Oh, Frozen är så bra :3

Svar: Asbra är den!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-03-10 ✖ 14:59:39
http://justanothermortal.blogg.se/
▾ Mange säger:

Kul att ni kom och lyssnade! Och tack för att du delar vår shit!! :)

Hare gött!

// Mange i South and Maine

Svar: Inga problem! Ni är riktigt bra :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-03-17 ✖ 17:12:41

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback