There's snow one like you


China Glaze - There's Snow One Like You + OPI - Alpine Snow

Köpte There's Snow One Like You i mars (a little reminder), för att det var/är likadant som Essie - Belugaria, fast vitt! Som snö! Must have! Men kom mig aldrig för att använda det, för att liksom, vem vill ha snö på naglarna då det börjar bli vår? Och sommar? Och icke-vinter? Inte jag i alla fall.

Men nu! There's Snow One Like You är ett texturlack, som ni ser. Hade två lager och det blev jättefult. Det såg ut som att jag hade risgrynsgröt på naglarna! Seriöst! Nästa gång kommer jag att ha ett vitt cremelack som grund och sedan ett lager av TSOLY, för att det var finare men täckte tyvärr inte på egen hand.



▾ Linii säger:

Men YSL i guld var ju snyggt! Jag har LV och chanel till naglarna som ser lika ut :)

Svar: Yeah, tycker dock att LV och Chanel är snyggast, och playboy-bunnies, haha. Har ett "hjul" med massa olika, hittade dem på Ebay :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-06-28 ✖ 10:42:05
http://liniiplace.blogg.se/
▾ jessy säger:

Va snyggt! :D

2014-07-02 ✖ 13:46:51
http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback