Bråvalla - Dag 3

 
Det börjar bli ett bra tag sedan nu, men klart att även tredje dagen ska få sig ett inlägg!


Ser ni stället där det står Texas Burgare? GODASTE BURGAREN JAG ÄTIT I MITT LIV!


Åt en sådan här vacker glass-donut också bara för att min mage var ett stort tomt hål.


Men mest satt vi bara och flummade vid campet som vi delvis packat ihop FÖR ATT VI VAR SÅ LESS. Och vi ba "Kul att första bandet vi vill se inte spelar förrän 17:00, vilket är tre timmar bort". Nä, inte kul alls! Kaniner, kaniner, kaniner jagar färs, säger jag bara.

 
Fucking finally! Trots att jag var mos i hjärnan, blöt, hade ont i fötterna och bara var lagom opepp är jag glad att jag fick närvara vid
Of Mice & Men's första Sverige-spelning. Som vi väntat alltså!

(btw, vi orkade inte flumma vid campet så länge för att vi frös, så vi packade ihop resten och satt i bilen till OM&M började)

 
Fina Bastille.

 
Lyssnade lite på Bad Religion, sedan vilade vi fötterna på blöta bänkar till tonerna av Melissa Horn. Och just det, alla ville heeeeeem.
Men vi hade ett band till att beskåda...

 
The Offspring! De spelade hela Smash-albumet som faktiskt var ganska värdelöst, med sedan blev det kända hits. Yay!

 
Fick mig en skymt av Adept, som jag bestämt mig för att dissa i utbyte mot att få komma hem någon timme tidigare. Så kan det gå. Sorry, Adept. Och hej då Bråvalla.



▾ Ida Lindborg ♡ säger:

ååh fantastiska bilder! hoppas hoppas jag kan åka till Bråvalla nästa år!

Sv: tack så jättemycket!! :D

Svar: Ja, du får se till att göra det :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-07-23 ✖ 18:43:30
http://youknowiidaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback