Taggar VMA 2014



Ska hem till mamma och brorsan ikväll för att låna MTV (för att jag och Kim har knappt några tv-kanaler alls and we DGAF för att vi ser aldrig på tv). Men först jag ska poppa popcorn i kastrull och tvinga dem se 21 Jump Street för att den är hilarious. Seeeeen ska jag nattuggla framför VMA's. Tycker det brukar vara rätt kul att titta på Mtv's galor, trots att jag inte lyssnar så mycket på mainstream musik *hostwhataboutmileycyrusoch5soshosthost*. Fast jag hatar att de verkligen förminskar rockkategorin till nothingness och kastar in Lorde för att de inte hittar något som faktiskt är rock. Förra året (kan ha varit EMA's), delades det priset ut i reklampausen, man ba schysst -.-

Kikade på alla nominerade videos, och här är mina votes
Artist to watch › 5 Seconds of Summer ♥
Best male video › John Legend "All of Me"
Best female video › Beyoncé "Partition" / Katy Perry feat. Juicy J "Dark Horse" / Iggy Azalea feat. Charli xcx "Fancy"
Best lyric video › 5 Seconds of Summer "Don't Stop"
Best hip-hop video › Eminem "Berzerk"
Best pop video › Avicii feat. Aloe Blacc "Wake Me Up" / Iggy Azalea feat. Charli xcx "Fancy" / Jason Derulo feat. 2 Chainz "Talk Dirty"
Best rock video › Arctic Monkeys "Do I Wanna Know" / Imagine Dragons "Demons" / Linkin Park "Until It's Gone"
Best collaboration › Eminem feat. Rihanna "The Monster" / Katy Perry feat. Juicy J "Dark Horse"
MTV Clubland award › DJ Snake & Lil Jon "Turn Down For What" / Martin Garrix "Animals"
Best video with a social messege › Avicii "Hey Brother" / Beyoncé "Pretty Hurts"
Video of the year › Miley Cyrus "Wrecking Ball" / Sia "Chandelier

Ska någon av er se VMA?



▾ V I L M A L A ♔ säger:

5sos alltid <3 <3 <3

Svar: Yeah :') När de spelade Amnesia var finast på hela VMA's!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-08-25 ✖ 19:33:35
http://vilmala.blo.gg/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback