FlashForward

bilder via imdb.com

Ahhhefgva<yefghj! Såg precis klart FlashForward, and daaaaamn. That's some good shit. För er som inte vet så är det en ABC-serie som sändes mellan 2009 och 2010, men blev nedlagd efter en säsong. JAG FÖRSTÅR INTE! Hur kan man lägga ner något så bra efter EN SÄSONG medan värdelösa Revolution fick en andra säsong. Medan urusla Ravenswood ens fick existera över huvud taget. It's not fair. FlashForward har liksom både mystik, supervillians, FBI och kirurger. Är inte just det det mest populära i serievärlden? Kriminalare och sjukhus?! Va? Va?! Inte för att det är så mycket sjukhus meeeeen... Det finns!

Här är handlingen enligt IMDb:
After the entire world's population blacks out for approximately 2 minutes and 17 seconds, which in effect causes the entire world to see a glimpse of life 6 months into the future, an elite FBI task force is formed to investigate who/what caused the global blackout, whether the events foreseen were simply flashes or true events of what's to come, and whether or not it could possibly happen again...

Vill ni se en bra serie på kort tid, se FlashForward. Finns dock risk att man sitter och gråter blod över att man aldrig kommer få veta vad som hände sen, då man sett sista avsnittet. Buhuuuu.



▾ Nina säger:

sv: ja jag hoppas också att jag får bocka av alla :D oj, ja då kanske det är bättre att skriva ett nytt!

sv: Såklart allt inte är så lätt, men om man alla fall försöker ordentligt så vet man att man gjort sitt bästa och det är allt som spelar roll! :D

2014-08-23 ✖ 20:45:13
http://fames.se/ninasova/
▾ victoria säger:

bra tips, behöver något nytt att kolla på:)

2014-08-23 ✖ 22:29:13
http://victoriaarosen.devote.se
▾ fashion säger:

Den är så bra! :D

2014-08-24 ✖ 03:00:02
http://nattstad.se/fashioninspiration
▾ Ida Lindborg ♡ säger:

den måste man ju se! :D

Sv: Åh tack ♡

2014-08-24 ✖ 10:57:23
http://youknowiidaa.blogg.se/
▾ Erica säger:

Åh, jag älskar den serien! Har sett den två gånger och funderar på att se den igen! Den är så bra! Blev så ledsen över att det bara var en säsong... :(

Svar: Jag hade glömt att den existerade fram till nyligen, ångrar verkligen inte att jag började titta. Verkligen tråkigt att de lade ner serien, jag menar, bara EN säsong till hade ju inte varit fel!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-08-24 ✖ 13:38:44
http://faithhopelove.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback