I wanna eat the whole cake


Lördagsmusik.

(cakeviatumblr)



▾ AW - Fotograf säger:

De var ingen fara faktiskt, bara att bädda rent och klappa tokfian på magen. Hon tyckte det var himla rolig när jag gick in på rummet och blev otroligt chockad över hennes bravader, ett litet leende skymtade man allt ;)

Svar: Haha, okej :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-12 ✖ 23:42:17
http://megapixeln.se
▾ AW-Fotograf säger:

Jag tycker att begravningar är något så otroligt trevligt som får en att minnas alla underbara dagar med personen som man förlorat, ett oerhört fint avslut på personens liv :)

De är värt att ge dom en chans, utan tvekan, super bra filmer. Alla är egentligen inte de bästa men de är ändå bra och om man gillar tex avengers så är det nice att få se en helhet på filmen :)

Jag mår toppen just nu, lite trött bara efter 7 timmar i en fullsmockad bil. Men de kommer att bli några grymma dagar här i Norge :)

Svar: Tycker också det är ett fint avslut, men samtidigt så himla sorgligt. Sista farvälet liksom. Så ja, lite bittersweet. Skulle vara tråkigare UTAN begravning, att man bara liksom dog.

Jag gillade Avengers, men känner att jag inte är något big fan av superhjältar. Batman är okej och Spindelmannen yay :) Tror jag kommer gilla Thor bättre än tex Captain America.

Najs!
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-13 ✖ 19:03:16
http://megapixeln.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback