Alt Press Music Awards

 
Mina favoriter i Avenged Sevenfold har fått fyra nomineringar till Alternative Press Music Awards: Best Album med Hail To The King, Artist of the Year, Most Dedicated Fans och Best Guitarist (Synyster Gates). Tur att det finns alternativa Music Awards nu då MTV dissar i princip all rockmusik.

Här ovan ser ni hur jag röstade. Yep. Jag valde Fall Out Boy's Save Rock And Roll över Hail To The King. Älskar verkligen A7X och deras musik, men tyvärr stod de inte för 2013's bästa skivsläpp. FOB's come back är oslagbar, och tätt efter kommer Bring Me The Horizon's Sempiternal.

Ni kan rösta h ä r om ni har lust. Det är verkligen grymma nomineringar. Best Live Band var typ svårast att välja, jag har sett 5 av de 6 som är nominerade och alla är grymma!

Bildkällor: 1 ♦ 2 ♦ 3 ♦ 4 ♦ 56 ♦ 7 ♦ 8 ♦ 9 ♦ 10 ♦ 11 ♦ 12



▾ AW - Fotograf säger:

Himla kul att de vunnit så mycket :)
Google is your best friend ;) Första måste du se, den var faktiskt riktigt bra :D

Svar: De har bara blivit nominerade än så länge, galan är inte förrän i juli.Yeah I know. Vet inte vad jag gjort utan Google ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-25 ✖ 20:53:43
http://megapixeln.se
▾ AW - Fotograf säger:

De kommer vinna, nemas problemas! Blev så jävla lurad efter som mr Haner skrev om precis det innan, och så skyller jag på att jag pluggat grammatik en vecka, haha ;)
Inte jag heller! Google är så amazing de kan bli!

Svar: Förhoppningsvis :D Yeah, de har ju vunnit/varit nominerade till olika galor nu i vår så jag förstår. Tror det var Golden Gods nu senaste :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-04-25 ✖ 23:44:18
http://megapixeln.se
▾ AW - Fotograf säger:

Säkert därför jag är så virrig, följer 100 olika A7X saker på facebook och får konstant upp saker dom vinner från alla olika sidor! Blir att man har noll koll ;)

De suger, jag har varit så himla förvirrad nu den senaste tiden, haha! Tack snälla :)

2014-04-26 ✖ 19:00:50
http://megapixeln.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback