First fade ever


Läs rubriken, räkna bort glittertoppar och påståendet är sant. Så med tanke på att det var mitt första försök är jag nöjd, så när som på ett lager topcoat för lite. Så här gör man.
Det är faktiskt alldeles nyligen jag börjat intressera mig för nail art. Jag menar nagellack är ju alldeles underbara som de är, så varför kladda mer? Men efter ett antal timmar på Pinterest lät jag mig bli övertalad. Lite i alla fall, är inte helt övertygad. Vill inte gå runt med ett konstmuseum på naglarna. 

Produkter
1 lager Essie Grow Stronger basecoat
H&M Blue My Mind fade över
2 lager OPI Don't Be Such A Budapest
2 lager Essie Let It Shine topcoat




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback