En bloggares mardröm


Ni vet det där iPhones och andra smarta telefoner råkar ut för allt som oftast då det ba säger CRASH och så har man ingen spegelblank skärm längre and then that damned crack will haunt you in your sleep forever. Ni vet, DET! Det hände min datornskärm i somras, because of fair reasons. Det var ett mordförsök på min telefon som råkade gå snett. Mobilen ba:

"Hahah, I ain't gonna die, so I'll just kill ur computer screen instead muhahahah REVENGE IN UR FACE!!!"

Och så var det med det. Men så härom dagen blev jag less på nackspärren (bilden där jag ligger som en dinosarie med teven som skärm) och beställde en ny skärm. FINALLY LAPTOP AGAIN! Som jag saknat att kunna sitta vid datorn VART JAG VILL i lägenheten.

PS. Tack för hjälpen, Kim ♥




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback