Download 2014

bildkälla

Linnea kom med en fin nyhet idag. Avenged Sevenfold kommer att besöka Download Festival för fjärde gången. AVENGED FUCKING SEVENFOLD!! Jag är inte ett dugg överraskad, eftersom de är väldigt aktuella just nu och faktiskt ä r världens bästa band. Fantastiskt är det ändock. Linnea, seriööööst, we gotta go.
Jag behöver inte ens vänta på övriga bandsläpp. Download levererar alltid. Download ligger i England. Download lockar nice folk. Download är bästa festivalen. Download. DOWNLOAD. Jag vet, för jag var där i somras. Och nästa år kommer de dessutom ha Sevenfold. Det finns inget som talar emot.

update 5/11: Nu är även Linkin Park och Fall Out Boy klara! WOOOH!



▾ Twiggy Lundberg säger:

Bara A7X hade räckt för mig men är ju ännu ballare att Rob Zombie (som sen jag såg honom på Hovet med Manson blivit rätt stor i mina öron och hade en scenshow utav desslike) som öppnar för dom!

Download har dessutom alltid haft balla line-ups.. Alltid velat fara dit för mer än ett band, till skillnad från festivaler i Sverige. Så jag vet att jag inte blir besviken..

:D

Svar: Jooo, har inte lyssnat/sett nåt med Rob men även Kim säger att han var grym på Hovet. Så det ska bli kul!
Håller med! Det finns alltid nån man vill se. Eller ja, minst typ 15 haha. Det som är dåligt med att de alltid har så många bra är då de spelar samtidigt eller nära inpå varandra....
Ida ☯ the sky under the sea

2013-11-04 ✖ 21:54:03
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback